Friday, December 13, 2013

دو sportfm خدا وجود دارد:خدایی که استادان ما مطالبی درباره او به ما آموختند sportfm و خدایی که خودش


دو sportfm خدا وجود دارد:خدایی که استادان ما مطالبی درباره او به ما آموختند sportfm و خدایی که خودش به ما می آموزد.خدایی که مردم از او حرف می زنند و خدایی که خودش با ما حرف می زند.خدایی که یاد گرفته ایم از او بترسیم و خدایی که با مهربانی با ما سخن می گوید.
دو خدا وجود دارد:خدایی که آن بالاست و خدایی که در زندگی روزانه ما مشارکت دارد خدایی که از ما طلبکار است و خدایی که بدهی های مارا می بخشد.خدایی که ما را با آتش جهنم تهدید می کند و خدایی که بهترین راه را به نشان می دهد.
در شبی تاریک که صدایی با صدایی در نمی آمیخت... و کسی کس را نمی دید از ره نزدیک... صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو وبلاگ عناوین مطالب وبلاگ نوشته های پیشین دی 1390 خرداد 1389 اردیبهشت 1389 فروردین 1389 اسفند 1388 بهمن 1388 پیوندها وب سایت دوستم مصطفی لغت نامه دهخدا روزنامه خبرورزشی تست هوش (IQ) موسسه فرهنگی تبیان soccer way کانال ماهی hey you زن نامرئی معماری-تفریحی شب بارانی خواب ارغوان طاماتیان دریای محبت(آرزو) بودیم باشیم سه دختر آهنگ دل تو بدون شرح(ماهرخ) AbVM دختر پاییز جمله های زیبا محبوب چکیده های ناب "عاشقانه" شاعرانه های هنگامه حس یک زن زمزمه ی پنجره پارازیت --- sun - girl --- "الهـــــه" دانلود برنامه
 

No comments:

Post a Comment